Nevienareikšmiškai vertinamo Colin Kaepernick dėka „Nike“ pardavimai rekordiškai išaugo

Paskelbė: Vilniaus Žinios Data: 2018-10-01 07:08

Spausdinti | Komentarai

Colin Kaepernick „Nike“ reklama

Visame pasaulyje gerai žinomo prekinio ženklo „Nike“rinkos vertė rugsėjo mėnesį netikėtai šoktelėjo iki 6 mlrd. JAV dolerių. Priežastimi tapo bendrovės naujai pristatyta reklaminė kampanija kartu su amerikietiško futboložaidėju Colin Kaepernick, kuris ankščiau sukėlė neramumus „NFL“ rungtynių metu protestuodamas prieš rasizmą ir policijos žiaurumą.

Kaepernick, sukėlė ginčą per lygos žaidynes savo sprendimu ne stovėti, bet priklaupti išgirdus nacionalinį himną. Rugsėjo pradžioje, savo socialiniame tinkle„Twitter“ pirmasis paskelbė naują „Nike“ reklaminį šūkį„Tikėk kažkuo. Net jei tai reiškia paaukoti viską“ (ang.„Believe in something. Even if it means sacrificing everything“) kuris iškart užplieskė nacionalinius debatus ir reikalavimą boikotuoti bendrovės gaminamas prekes.

Kadangi kampanijos idėja iš karto tapo kontraversiška, vienos didžiausių sportinių prekių gamintojų akcijos pradžioje sumažėjo daugiau nei 3 proc. Kai kurie klientai protestuodami prieš prekės ženklą sparčiai degino „Nike“batus ir kitą brangią aprangą. Tačiau rinka reagavo piešingai – „Nike“ pardavimai rugsėjį rekordiškai išaugo net 61%.

JAV prezidentas Donaldas Trumpas itin griežtai sukritikavęs Kaepernick ir kitus sportininkus dėl netinkamo elgesio rungtynių metu, savo „Twitter“ paskyroje vos po keletos dienų nuo reklamos pradžios teigė: „Kaip ir „NFL“, kurių reitingai yra smarkiai nukritę, ši bendrovė save žudo pykčiu bei boikotais“.

Tačiau „Nike“ akcijų kainos greitai atsigavo, ir netgi pradėjo sparčiai kilti, o pastarosiomis savaitėmis „CBS“teigimu jos pasiekė visų laikų aukšiausią poziciją. Taip pat, vos per 10 dienų nuo provokuojančios reklaminės kampanijos paviešinimo, įmonė nukainojo žymiai mažiau produktų, palyginus su 10 dienų laikotarpiu iki šios reklamos išleidimo, remiantis bendrovės internetinių pardavimų duomenimis.

„Naujasia „Just Do It“ reklama su Colin Kaepernick buvo genialus strateginis pasirinkimas. Šis apgalvotas žingsnis – dar vienas subtilus, bet reikšmingas „Nike“ stiprybės ir pasitikėjimo sava pozicija rinkoje ženklas“,– sakė „Canaccord Genuity“ finansų paslaugų kompanijos analitikas Camilo Lyon.

Miesto legendos ikona

Ši informacija yra portalo vilniausžinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į vilniausžinios.lt. Parašykite mums adresu info@medijos.lt