Hunter Schafer / INSTAGRAM/@HUNTERSCHAFER

Mados industrija neabejotinai turi savo požiūrį kai reikia atstovauti translyčius modelius, tačiau viskas pradeda keistis. Tokie pagrindiniai prekės ženklai kaip „Victoria’s Secret“ ir „Chanel“ atvirai pavadino translyčius modelius pagrindiniais jų veidais, įrodydami, kad nepriimtinumo banga iš tikrųjų keičiasi. Kadaise, jeigu buvai translytis, to pakako užbaigti modelio karjerą. Dabar transseksualai tampa ne tik priimtini, bet ir įkvepiantys. Šiandien modelių industrija pradeda būti atviresnė idėjai, kad grožis yra įvairių formų, dydžių ir nesvarbu, kokios lyties.

Čia pateikiami keli populiariausi transseksualų modeliai šiandien.

Hunter Schafer – amerikiečių mados modelis, aktorė ir LGBT teisių aktyvistė. 2019 m. Ji debiutavo vaidindama Jules HBO seriale „Euforija“. Kai jai buvo vos 18 ji pasirašė sutartį su „Elite Model Management“. Vos per kelerius metus Schafer ėjo „Dior“, „Helmuto Lango“ ir „Miu Miu“ takais.

Interviu ji sakė, kad internetas padėjo jai susitvarkyti su savo lytiniu identitetu, kreipdamasis į „YouTube“ ir socialinę žiniasklaidą, kad sužinotų apie žmonių lyties pasikeitimus. Schafer yra translytė moteris, sakanti: „Man patinka, kad žmonės žino, kad nesu „cis“ (cisgender) mergina, nes tai nėra kažkas, kas esu, ar jaučiuosi tokia, kokia esu. Aš didžiuojuosi, kad esu translytė“. Dėl savo potraukio, Schafer teigė, kad ji yra arčiau to, ką žmonės gali vadinti lesbiete.

„Būti tokiame naujame matomumo lygyje yra beprotiška“, – sakė Schafer Marie Claire žurnale. „Tai kažkas, prie ko vis dar bandau priprasti ir suprasti.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentina Sampaio (@valentts) on

Valentina Sampaio – pirmasis „Victorias secret“ translytis modelis. Kai ji buvo aštuonerių metų amžiaus, psichologė nustatė, kad ji yra transseksuali, tačiau ji nepradėjo savęs vadinti Valentina kol jai nebuvo 12 metų. Daugelyje interviu ji yra sakiusi, kad dėl jos lyties nustatymo nebuvo patirta patyčių. 2017 m. „New York Times“ Sampaio profilyje buvo paminėta, kad jos tėvai „visada palaikė ir labai didžiuojasi“ ja, o klasės draugai taip pat labai palankiai elgėsi, nes kaip Valentina minėjo,- „jie jau matė mane kaip mažą mergaitę“. 2017 m. Be „Victoria’s Secret“, 23-ejų metų modelis turi gana gerą CV, anksčiau būdama „L’Oréal“ atstove ir pasirodžiusi ant „ELLE USA“, „Vanity Fair Italia“ viršelių. Valentina Sampaio atsirado žurnalistų dėmesio centre, kaip tapusi pirmoji atvira translytė moteris, pasirodžiusi ant „Vogue Paris“ viršelio. Ji taip patyrė istorinę akimirką pasirodydama ant Brazilijos „Vogue“ ir Vokietijos „Vogue“ viršelių. Pastaraisiais metais pasaulis žengė didžiulius žingsnius transseksualų atžvilgiu“, – „Sampaio“ pasakojo „Buzzfeed“. „Mano viršelis yra dar vienas mažas ir svarbus žingsnis, parodantis, kad turime jėgų būti „Vogue“ viršelio merginomis.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nathan Westling (@nathanwestling) on

Nathan Westling – amerikiečių aukštosios mados modelis, o 2014-ųjų pavasario „Marc Jacobs & Saint Laurent“ Paryžiaus reklaminių kampanijų žvaigždė. Jo karjera prasidėjo 2014 m., kai jis nusidažė raudonai plaukus dėl „Marc Jacobs“ kampanijos, kurioje taip pat dalyvavo Miley Cyrus. Jis greitai tapo vienu iš geriausių moterų modelių pramonėje, dirbdamas su jau minėtu Marc Jacobs, Versace, Prada ir Chanel. 2019 m. Kovo mėnesį Vestling pasiskelbė esantis translytis vyras. Kaip pažymėta „CNN Style“ straipsnyje, „Praėjus dešimtmečiui, gydomam nuo depresijos, nerimo ir pykčio problemų, jis galiausiai nusprendė išspręsti tai, kas, kaip jis visada žinojo, yra pagrindinė problema. Norėdamas tai padaryti, jis pakeitė gyvenamąją vietą iš Niujorko į Los Andželą, kad galėtų pereiti nuo Natalie gyvenimo prie Nathan gyvenimo.“

„Dirbant modeliu, žinote, daugelis žmonių klausia: Ar tai su tavimi kažkaip blogai pasielgė? Ar tai tave įskaudino? ” – sako jis. „Buvimas modeliu man buvo šaunu, nes aš visą gyvenimą vaidinau personažą. Taigi, galėdamas keisti šukuosenas ir makiažą, aš taip pat galėjau atrasti save ir vertinti save kaip daugybę skirtingų dalykų; iš tikrųjų žinoti, kad būtent toks turiu būti ir kelias, kurį turėčiau eiti “.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Andreja Pejic (@andrejapejic) on

Andreja Pejic – anksčiau žinoma kaip adroginiškas (pusiau vyras, pusiau moteris) modelis. Ją buvo galima matyti įvairiuose mados šou ar ant „Elle“ viršelio.

Iš pradžių Pejic pasižymėjo modeliuodama tiek vyriškus tiek moteriškus drabužius. 2011 m. Sausio mėn. Paryžiaus mados parodose Pejic pasirodė ir vyrams ir moterims skirtuose Jean-Paul Gaultier ir Marc Jacobs parodose. 2011 m. Gegužės mėn. Niujorke leidžiamo žurnalo „Dossier Journal“ viršelis, kuriame Pejic nusiiminėjo baltus marškinėlius, JAV knygynuose „Barnes & Noble“ ir „Borders“ buvo pripažinta pernelyg rizikingu viršeliu. Buvo išreikštas susirūpinimas, kad klientai Pejic, kuri tuo metu demonstravo lyčių lygybės principą, skaitys kaip apsinuoginusią moterį. Tačiau Bosnijos ir Australijos modelis galiausiai paskelbė, kad jai buvo atlikta lyties pakeitimo operacija ir buvo pripažinta moterimi.

„Būdama transseksuali moteris, tikiuosi parodyti, kad po pereinamojo laikotarpio (gyvenimo gelbėjimo procesas) žmogus gali būti laimingas ir sėkmingas naujame savo skyriuje ir nereikės atsikratyt savo praeities“, – po pasirodymo „Facebook“ parašė Pejic. “Svarbiausia, kad skirtumai neturėtų lygiuoti padalijimams, būkime visi sąjungoje”. Nuo to laiko Pejic tapo pirmuoju trans modeliu, užsakiusiu didelę kosmetikos kampaniją ir ji tapo pirmuoju trans modeliu, kurį apibūdino „Vogue“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Leyna Bloom (@leynabloom) on

Leyna Bloom yra ne tik novatoriškas modelis, bet ir LGBTQI + bei juodųjų bendruomenių aktorė, šokėja ir aktyvistė. Jos modelio karjera prasidėjo 2014 m., O iki 2017 m. Ji buvo viena iš nedaugelio atvirų translyčių modelių pramonėje, vaikščiojanti Niujorko mados savaitėje. Tais pačiais metais ji taip pat tapo pirmuoju translyčiu spalvų modeliu, pasirodžiusi „Vogue India“ redakcijoje. 2019 m. Gegužę papildė savo „pirmųjų“ kolekciją, jos vaidintas filmas debiutavo Kanų kino festivalyje. Pirmą kartą translytė moteris vaidino pagrindinį vaidmenį filme, rodomame dideliame kino festivalyje.

„Viskas, ko norime, ko reikia ir ieškome, yra mūsų viduje“, – „Bloom“ pasakojo „Essence“. “Mes turime surasti dalykus, kurių nematome pasaulyje, o tada išeiti ir juos sukurti. Esame pasaulyje, kur mes netelpame, todėl turime sukurti tokį, kuriame tilptume. Tai mūsų atsakomybė, dovana, kurią turime perduoti “.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chella Man (@chellaman) on

Chella Man yra žydų aktorius, menininkas ir aktyvistas. Jis taip pat yra kurčias ir savęs neidentifikuoja kaip vienos ar kitos lyties atstovas. Kaip jis sakė „Teen Vogue“, „labai trūksta atstovavimo jauniems, kurčiųjų, keistuolių, žydų, azijiečių, transseksualų menininkams – atsiprašau, bet tai yra daug. Taigi, aš nusprendžiau būti savo atstovu.“

„Chella Man“ užsitarnavo savo vardą 2017 m., Kai „YouTube“ įrašė savo lyties pokyčius, kurtumą ir kitus asmeninio gyvenimo aspektus. Galiausiai jis pasirašė modeliavimo sutartį su „IMG Models“.

„Niekada nemaniau, kad būsiu modelis“, – „Teen Vogue“ pasakojo jis. “Augau siaurų pažiūrų Centrinėje Pensilvanijos valstijoje ir aš nelaikiau savęs gražiu. Tai buvo prieš testosteroną ir viršutines operacijas, kai save realizavau būdamas moterimi. Dabar suprantu, kad konservatyvi kultūra ir atstovavimo stoka užtemdė mano suvokimą apie grožį, taip pat mano kovos su tapatybės ir lyties identifikavimu. Tikrasis grožis apibūdinamas pasitikėjimu, tyra širdimi ir stiprybe “.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Theodora Quinlivan (@teddy_quinlivan) on

23 metų Teddy Quinlivan yra įprasta modelių kampanijų dalyvė, buvusi Jeremy Scott, Carolina Herrera ir Diane Von Furstenberg, Niujorko mados savaitėje vien šį rudenį . Nuo tada, kai 2015 m. Ją atrado „Louis Vuitton“ kūrybinis direktorius Nicolas Ghesquière’as, jos karjera kilo į viršų.

Praėjus dvejiems metams nuo modeliavimo pradžios, Quinlivan pasirodė kaip translytis.

„Aš tikrai šiek tiek nervinuosi, nes taip ilgai buvau prisistačiusi kaip cisgender (asmuo, tapatinantis su lytimi, kuri buvo paskirta gimstant)“, – pasakojo Quinlivan. „Nuo tada, kai perėjau, buvau 16 metų, gyvenau kaip cis moteris… Man labai pasisekė, nes laimėjau genetinę loteriją – atrodžiau tam tikru būdu ir balsas nebuvo žemas. Ši privilegija man suteikė didelį pasitikėjimą vaikščiojant gatve, pasimatymuose ir darbe (mados pramonėje), kur žmonės galvojo, kad aš buvau „normali“ mergina“.

“Bet kai pasirodai kaip translytis pasauliui, platformoje, gali įvykti tam tikras atsakas. Žmonės gali prieš mane naudoti smurtą dėl to, ko niekada nepasirinkau. Tai mane nervina, bet aš tikrai džiaugiuosi galėdama pasidalinti savo istorija su pasauliu. Mano optimizmas nusveria baimę “.

Quinlivan jau turi kelis aukšto rango rėmėjus, įskaitant dizainerį Marcą Jacobsą, kuris parašė: „Aš gerbiu, žaviuosi ir palaikau Teddy sprendimą prisipažinti translyte. Dabar labiau nei bet kada svarbu, kad pažadėtume savo ištikimybę LGBT bendruomenei ir naudotume savo balsus, kad skatinti ir įkvėpti lygybę, supratimą ir meilę.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Laith Ashley [De La Cruz]🇩🇴 (@laith_ashley) on

Laith Ashley nuo pat karjeros pradžios buvo translytis.

Modelis, dainininkas ir aktorius Laith Ashley savo karjerą pradėjo 2014 m., Kai Nelsono Castillo darytos nuotraukos, kuriose jis modeliavo Calvin Klein apatinius, tapo „virusinės“. Neilgai trukus Ashley pasirodė Barney’o kampanijoje, kurią fotografavo Bruce’as Webberis ir Niujorko mados savaitėje užlipo ant tako. Nuo tada jis pasirodė „Diesel“ ir „Abercrombie & Fitch“ kampanijose, nusifilmavo „GQ“ redakcijai, buvo parodytas „Vogue Hommes“ ir vaidino Ryano Murphy‘io „Pose“.

„Ilgą laiką buvome mokomi, kad moteriškumas vyrams yra kažkas, kas gali sumenkinti ar sumažinti tai, ką reiškia būti vyru“, – Ashley pasakojo britų GQ. „Ir aš manau, kad tai iš tikrųjų padaro tave apvalesniu, išsamesniu žmogumi. Tiesiog būk savimi; tikėk, kas esi”. Šalia modeliavimo Ashley yra pavyzdys savo bendruomenėje. Jis dirbo socialiniu darbuotoju LGBTQ + jaunimo centre. Jo darbas buvo teikti patarimus ir paramą jaunimui, kovojančiam su savo tapatybe. Kaip pagrindinis mados pramonės vardas šiandien, jis vis dar išlaiko savo pavyzdinę poziciją. Visame pasaulyje jaunimas ieško jo įkvėpimo ir pasitikėjimo. Be mados jis tęsia trans-aktyvisto darbą.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lea T (@leat) on

Lea T (vardas ir pavardė: Leandra Medeiros Cerezo) yra Brazilijoje gimusi, italų užaugintas mados modelis. Buvusio „Givenchy“ kūrybos vadovo Riccardo Tisci mūza („T“ jos slapyvardyje reiškia „Tisci“), ji tapo pirmuoju atvirai pakeitusių lytį, mados namų veidu 2010 m. Pabaigoje. Ji taip pat pasirodė kampanijose „Benetton“ ir „Philipp Plein“ bei pozavo „Numero“, „Interviu“, „Meilė“, „ELLE“, „marie claire“, „Vogue Paris“ ir daugiau. 2014 m. Ji pažymėjo dar vieną pirmąją vietą trans-bendruomenės labui, kai tapo pirmuoju atvirai trans-plaukų priežiūros prekės ženklo „Redken“ modeliu. Visai neseniai ji vėl susijungė su Tisci, norėdama pasirodyti „Burberry“ 2019 m. Atostogų kampanijoje.

„Dar reikia daug nuveikti, tačiau turiu pripažinti, kad pastaraisiais metais visuomenė pradėjo skirtingai žiūrėti į transseksualų bendruomenę“, – sakė Lea T. „Palyginti su ankstesniais metais, kai kurios visuomenės pradeda mumis tikėti ir pripažinti. Mes gyvename naujoje epochoje. Manau, kad tai įvyks dažniau ir, kaip sakiau, tai pripildo mano širdį džiaugsmo.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kenny Ethan Jones (@kennyethanjones) on

Britų modelis Kenny Ethan Jone 2018-aisiais buvo pažymėtas „Pink Parcel“ kampanijoje „Aš esu“, kurios tikslas buvo destigmatizuoti menstruacijas.

„Tai kažkas, apie ką nekalbama“, – tuo metu sakė Jonesas. “Niekada nebuvau diskutavęs su kitu trans žmogumi apie menstruacijas ir gana keista manyti, kad dienos pabaigoje tai yra normalus dalykas.”

Nuo to laiko Jone išliko visuomenės akyse ir tapo trans-aktyvistu.

Neseniai Kenny dalyvavo psichinės sveikatos sąmoningumo savaitės kampanijoje, kurioje dalyvavo vyrų sveikatingumo prekės ženklas „Manual“ ir kuris buvo vadinamas kūno įvaizdžiu. Jis sakė: „Aš nekenčiau savo kūno. Aš nežiūrėjau į savo kūną ilgus metus prieš pereinant. „Pažvelgiau į veidrodį ir pasakiau:„ tai ne aš “.

„Kai tik atlikau operaciją, pasijutau savimi, vėl pasijutau sąmoningas. Visi pradėjo žiūrėti į mano randus, bet po kurio laiko aš tiesiog pasakiau „Man nerūpi “, tai yra tavo problema, jei turi problemų dėl mano randų. „Aš nenoriu gyventi savo gyvenimo pagal kitų suvokimą.“ Aš supratau, kad nešiojant šiuos randus, vizualiai matoma, kad esu trans, net neturėdamas kalbėti. Aš myliu savo randus, jie dalis mano pasakojimo ir kelionės iki šio taško ir atspindi mano bendruomenės drąsą.“

Taip pat skaitykite: