Jesse'io Zhengo nuotr. / Pexels.com

Automobilių aušinimo sistemose yra naudojamas termostatas, kuris įprastai yra uždarytas ir aušinimo skysčiui leidžia cirkuliuoti tik variklio viduje. Varikliui pasiekus darbinę temperatūrą, termostatas atsidaro ir leidžia skysčiui cirkuliuoti pro radiatorių. Taip skystis yra aušinamas ir palaikoma optimali variklio temperatūra.

Vis dėlto, kartais termostatas sugenda – užsikerta. Jis gali užsikirsti tiek uždarytoje, tiek atidarytoje pozicijoje. Jam neveikiant, variklis gali niekada neužšilti arba, priešingai, perkaisti. Tokiu atveju laikas keisti termostatą.

Išsiaiškinkite, kur jis

Prieš atlikdami bet kokius aušinimo sistemos remonto darbus įsitikinkite, kad variklis yra atvėsęs.

Dažniausiai termostatas yra įstatytas tarp variklio ir radiatoriaus, viršutinėje žarnoje. Jį galite nesunkiai pastebėti numovę žarną, bet turėkite omeny, kad sistema yra pilna aušinimo skysčio, todėl nuėmus žarną dalis jo išbėgs.

Termostatas gali būti ir kitoje vietoje, o kai kuriuose varikliuose jie yra netgi du. Prieš atliekant keitimą rekomenduojame pasikonsultuoti su specialistais, kad negaištumėte savo laiko ir nesugadintumėte kitų detalių.

Pakeiskite termostatą

Pirmiausiai reikia turėti naują termostatą. išimtą termostatą galite parodyti pardavėjams dalių parduotuvėje, tačiau patogiausiai jį įsigyti tiesiog pagal automobilį – termostatą savo automobiliui galite įsigyti čia.

Termostatas turėtų būti pritvirtintas keliais varžteliais arba tiesiog įstatomas. Išimkite jį, o naują detalę įstatykite taip pat. Užmaukite vamzdelius bei žarnas ir gerai juos pritvirtinkite, kad išvengtumėte nuotėkio.

Patikrinkite skysčio lygį

Keitimo metu dalis aušinimo skysčio išbėgo, todėl pakeitę termostatą neveskite variklio nepatikrinę aušinimo skysčio lygio. Papildykite skystį iki nurodyto lygio, užveskite variklį ir, stebint prietaisų skydelį, leiskite varikliui pasiekti darbinę temperatūrą. Protarpiais patikrinkite skysčio lygį ir, reikalui esant, papildykite. Tinkamai veikianti aušinimo sistema turėtų leisti automobiliui pasiekti 90°C temperatūrą ir toliau nebekilti.

Užsakymo Nr. KMC220108

Taip pat skaitykite: